Intrebari frecvente

Intrebări frecvente

         IntrebƒÉri despre produse ≈üi comenzi

         Cum pot cƒÉuta un anumit produs √Ăn magazin?

         Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

          Sunt persoanƒÉ juridicƒÉ. Pot cumpƒÉra?

          Da, Total Tools (
www.totaltools.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

          Cum procedez dacƒÉ doresc ca livrarea sƒÉ se facƒÉ la o alta adresƒÉ dec√¢t cea specificatƒÉ √Ăn contul meu de client?

          In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.


          Administrarea contului de client

          Am uitat parola contului. Cum procedez?

           In cazul in care nu va amintiti parola contului dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

         Cum procedez dacƒÉ doresc sƒÉ modific datele din contul meu?

          Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

           Trebuie sƒÉ am cont pentru a putea cumpƒÉra?

          Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

          Pot modifica o comanda lansatƒÉ?

          In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comandƒÉ.

        Pot afla informa≈£ii despre comenzile anterioare?

        Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comandƒÉ.

       IntrebƒÉri generale

        Doresc sƒÉ achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

        Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

        Doresc sƒÉ ob≈£in informa≈£ii suplimentare, care nu se regƒÉsesc pe site. Cum procedez?

        In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.