Intrebari frecvente

Intrebări frecvente

         Intrebări despre produse şi comenzi

         Cum pot căuta un anumit produs în magazin?

         Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.

          Sunt persoană juridică. Pot cumpăra?

          Da, Total Tools (
www.totaltools.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

          Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o alta adresă decât cea specificată în contul meu de client?

          In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.


          Administrarea contului de client

          Am uitat parola contului. Cum procedez?

           In cazul in care nu va amintiti parola contului dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

         Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?

          Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.

           Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

          Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.

          Pot modifica o comanda lansată?

          In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comandă.

        Pot afla informaţii despre comenzile anterioare?

        Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comandă.

       Intrebări generale

        Doresc să achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

        Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

        Doresc să obţin informaţii suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

        In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.